صرافی آنلاین

ساخت وبلاگ

خرید و فروش پرفکت مانی و وچر پرفکت مانی

پرفکت مانی (Perfect Money) مانند وب مانی، پی‌پل و اسکریل یک سیستم پرداخت الکترونیکی سریع و مطمئن است که هر شخصی به راحتی میتواند در آن حساب کاربری ایجاد کرده و از خدمات متنوع پرفکت مانی استفاده نماید.

پرفکت مانی برای ایرانیان دارای مزیت است و با توجه به تحریم های علیه ایران این سرویس یکی از بهترین روش‌ها برای انجام تبادلات مالی در دنیا به شمار می‌رود. زیرا پرفکت مانی جزء شرکت‌هایی است که ایران را برای استفاده از خدمات خود تحریم نکرده است. به همین دلیل، این سرویس بین اشخاصی که نیازمند دریافت وجه از خارج کشور و یا پرداخت آنلاین در سایت‌های خارجی هستند از محبوبیت زیادی برخوردار است.

 

قابلیت‌ها و خدمات حساب پرفکت مانی:

  • امکان خرید از سایت‌های خارجی از طریق درگاه پرفکت مانی (پرفکت مانی آنلاین)
  • شارژ حساب کاربری خود در سایت‌های مختلف با استفاده از ووچرهای پرفکت مانی
  • دریافت وجه یا نقد کردن درآمد ارزی از خارج کشور
  • فروش و انتقال وجه به سایر کاربران پرفکت مانی
  • امکان خرید دلار، یورو، طلا و بیت کوین بصورت آنلاین
  • دریافت سود به ازای مانده حساب

برای استفاده از خدمات پرفکت مانی به سایت یوروآنلاین مراجعه کنید.

 

 

 

صرافی آنلاین...
ما را در سایت صرافی آنلاین دنبال می کنید

برچسب : یوروآنلاین,صرافی آنلاین,ارزدیجیتال,رمز ار,پرفکت مانی,خرید و فروش پرفکت مانی,وچر پرفکت مانی, نویسنده : Meisam Jafari euroonline بازدید : 252 تاريخ : شنبه 18 آبان 1398 ساعت: 17:11

یوروآنلاین با همکاری جمعی از متخصصان مالی، مهندسان آی تی و برنامه نویسی و مدیران با تجربه در حوزه پرداخت آنلاین و ارزهای دیجیتال در سال 97 شکل گرفت و در زمانی اندک، با تلاشی روزافزون جایگاه قابل اعتمادی در بین کاربران و مشتریان خود بدست آورده است.

هدف ما ارائه تمام خدمات مربوط به ارزهای رمزنگاری شده، ارزهای دیجیتال و پرداخت‌های آنلاین در راستای توسعه این خدمات و تأمین نیاز تمام اقشار جامعه در سطح بین‌المللی است.

امروزه رمز ارزها (Cryptocurrency) و ارزهای دیجیتال (نظیر پرفکت مانی، وب مانی، پی پال و اسکریل) در حال تغییر دادن طرز تفکر ما نسبت به واژه پول و روش‌های انتقال آن هستند. یوروآنلاین به شما کمک می‌کند از این ارزها به سادگی استفاده کنید و مبادلات خود را در بستری ایمن انجام دهید.

 

چشم انداز:

گسترش صرافی آنلاین و دستیابی به رتبه اول در سطح خاورمیانه و همینطور قرارگرفتن در لیست 10 سایت برتر جهانی در حوزه رمز ارزها (کریپتوکارنسی)

بیانیه مأموریت:

ایجاد بستری امن برای انجام تبادلات ارزی دیجیتال و پرداخت‌های آنلاین ارزی

صرافی آنلاین...
ما را در سایت صرافی آنلاین دنبال می کنید

برچسب : یوروآنلاین,صرافی آنلاین,ارزدیجیتال,رمز ار,پرفکت مانی,خرید و فروش پرفکت مانی,وچر پرفکت مانی, نویسنده : Meisam Jafari euroonline بازدید : 291 تاريخ : شنبه 18 آبان 1398 ساعت: 17:06